Friday, December 14, 2018

Kelas AutoCAD 2D & 3D Terbaik di Malaysia dan Asia Tenggara.

Assalamualaikum & Salam Sejahtera kepada semua sahabat2 saya yang sudi singgah di blog saya yang tak seberapa ni. Jom sama2 kita menelaah blog ni ye.


Alright, pada entry kali ini saya nak share sikit tentang kelas AutoCAD 2D & 3D hasil kolaborasi bersama rakan saya Aizat Farhan daripada Oil and Gas Master Malaysia yang setakat ini mendapat sambutan daripada ramai pelajar dan pekerja daripada industri engineering, construction, architecture dan juga design.



Untuk kelas AutoCAD 2D & 3D ni, saya membawa banyak kelainan dari kelas2 AutoCAD lain di Malaysia. Nak tau sebab apa? Okay first sbb jarang orang yang tau AutoCAD bole buat 3D, second sebab saya include pelbagai topik2 menarik merangkumi banyak bidang, lastly dapat e-book percuma yang ditulis padat dengan isi2 bermanfaat oleh saya inshaallah.


Haaa...sebagai mana yang anda lihat diatas, memang padat, sensasi dan terkini content2 yang saya masukkan dalam training AutoCAD 2D & 3D ni, thorrbaikkk. Ada buat rumah, electrical, mechanical, dan macam2 lagi.

Para peserta sedang mempraktikkan lukisan 2D electrical diagram. Mudah, simple dan ringkas katanya. Moga2 ye hehe.

Tugas saya sebagai trainer bukan sekadar mengajar, tetapi juga perlu membimbing para peserta kelas untuk transform mereka daripada zero ke hero dalam AutoCAD Drafting & Modeling ni. No problem, semestinya yang terbaik dari ladang.

After lunch, dah kenyang perut sembang2 kopi sikit dengan para peserta, kita sambung pula dengan slot 3D Modeling, haaa...kali ni kita buat model rumah, ni antara student saya yang perform buat rumah ni, tingkap rumah clear sampai orang luar boleh intai dalam rumah tu haha.



Haa...lepas buat model rumah, kita balun buat piping modeling pulak. Kali ni para peserta perlu buat piping, valve, pressure vessel dan juga storage tank. Ala2 orang minyak gitu, eh silap, jurutera minyak, oil & gas, chemical, petrochemical dll.

After habis kelas, student2 akan diberikan e-book percuma yang saya tulis selama 7 hari 7 malam, dah macam bertapa pula ye hehe. E-book ini merangkumi 10 topik, daripada basic 2D drafting sampai advanced 3D modeling. Moga memberi manfaat untuk anda semua, aminnn.

Okay itu sahaja setakat ini perkongsian yang happy2 dari saya about kelas AutoCAD 2D & 3D ni. Jadi kepada anda yang berminat nak belajar, tunggu apa lagi? Bole roger2 pada no yang tertera di bawah ye. Moga Success Selalu. All The Best!!!


Nazmi Ismail
AutoCAD 2D & 3D Trainer
Autodesk Certified Professional: AutoCAD
H/P: 0123405883/0162679061
YouTube Channel: Nazmi Ismail / Oil and Gas Master




No comments:

Post a Comment